Pe podul de la Brăila se fac din nou reparații. Ar fi de râs dacă nu ar fi de înjurat. Marele constructor mondial a făcut o mică porcărie, ca la noi, la Românica. Și-a bătut joc de șoferi deoarece în primul an de la inaugurare podul a fost reparat de mai multe ori, s-a tasat și a fost numărat la șuruburi.
Pe podul de la Brăila se fac din nou reparații. Asta nici nu mai e știre, pentru că se tot întâmplă. Pare că podul a fost construit ca să fie reparat, nu folosit. Oricum, de luni se fac din nou reparații și se circulă pe o singură bandă. Și acolo cu restricții pentru că sunt valuri.
„Informăm faptul că pe DN 2S- podul Brăila-Tulcea, sunt efectuate lucrări de reparații, situația prezentându-se astfel: pe sensul de mers Măcin-Brăila, între km. 4,8 -6,8 se efectuează lucrări de reparații pe banda nr. 1, circulația desfășurându-se pe o singura bandă de circulație, respectiv banda nr. 2, cu restricție de viteză la 30 km/h, întrucât suprafața asfaltică prezintă denivelări.” (IPJ Brăila)
Restricții pe pod, restricții și pe șosele
Restricții de circulație sunt și pe șosele. De data asta de vină este canicula.
„În contextul avertizărilor de caniculă, COD ROȘU – privind înregistrarea unor temperaturi extreme, emise de către A.N.M., pentru protejarea și conservarea sectoarelor de drum cu îmbrăcăminte bituminoasă, în perioada 15-16.07.2024, în intervalul orar 11:00-19:00, vor fi instituite restricții de circulație pentru autovehiculele de transport marfă cu masa totală maximă autorizată mai mare de 12 tone”, anunță autoritățile. Restricțiile se aplică pe drumurile naționale din mai multe județe inclusiv Galați și Brăila.
Există și excepții, iar lista este destul de lungă. Este vorba despre transporturile de persoane, transporturile de animale vii și produse perisabile de origine animală sau vegetală, vehiculele care participă la intervenții în caz de forță majoră, transporturile funerare, poștale, de echipamente de prim ajutor, pentru distribuire de carburanți, de mărfuri sub temperatură controlată, pentru tractări vehicule avariate, pentru distribuirea de apă și hrană în zonele calamitate, cu vehicule specializate destinate prin construcție salubrizării, de apă îmbuteliată, produse provenite din exploatări agricole și militare implicate în exerciții multinaționale.
Sursa foto: Petru Tudorachi