Noi restricții de trafic au fost impuse pe podul peste Dunăre de la Brăila. Nimic nou sub soare. Cică se fac din nou reparații. Noile reparații vor deveni vechi atunci când se vor face alte reparații. S-a mai întâmplat, probabil se va mai întâmpla!
Restricțiile au apărut marți, după ploaie. Nu ca ciupercile după ploaie, ci ca inerentele probleme autohtone după lucrări. Concret, marți, în jurul orei 9.00, traficul pe podul de la Brăila a fost deviat pe calea 1 cu circulație în ambele sensuri. Acest lucru este necesar pentru reparațiile de pe calea 2, anunță reprezentanții CNAIR.
Lucrări, lucrări și noi restricții de trafic
Podul peste Dunăre de la Brăila este campion la reparații. Dacă ar fi participat la olimpiada reparațiilor s-ar fi umplut de medalii. Într-un singur an de utilizare a avut tasări, șuruburi blegi, valuri și crăpături. Toate urmate de reparații, pe cheltuiala constructorului. De altfel, lucrarea nici nu a fost recepționată de CNAIR tocmai din motivele prezentate.
Nici drumurile de legătură nu-s tocmai de scos în lume. Șoseaua lungă de kilometri este închisă și a băgat zâzanie între Ministerul Transporturilor, CNAIR și constructor.
Podul peste Dunăre de la Brăila este cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea din Europa și cea mai înaltă construcție din țară.